Atiker Yazılım | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > AtikON > CRM > Müşteri Hizmetleri - Çağrı Kayıtları
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - Müşteri Anketi Tanımları
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99

Müşteri Anketi Tanımları

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
dogukan.ince Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı dogukan.ince Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Müşteri Anketi Tanımları
    Gönderim Zamanı: 11 Mart 2017 Saat 09:34




Ürün veya hizmetlerden oluşan müşteri memnuniyeti firma için avantaj sağlar fakat bu mükemmellik anlamına gelmeyebilir. Bazı durumlarda müşteriler firma ürün ve hizmetleriyle ilgili olumsuz tecrübelerde yaşamış olabilir.
Müşterilerin olumlu yada olumsuz düşüncelerinin aktarımı firmaya yol gösteren önemli bir etken olacaktır. Uygun iletişim kanallarıyla anket ölçümleri yapmak, hem piyasa hemde trendler hakkında yeni fikirler verecektir.
Anketler bu noktada devreye girer. Doğru analizler yapmak, sonuçlarını raporlamak ve sonuçları yorumlamak firmanın pazardaki etkisini ve payını değiştirecektir.
Doğukan İNCE
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle