Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Müşteri Anketi Tanımları

Nereden Yazdırıldığı: Atiker Yazılım | Forum
Kategori: AtikON
Forum Adı: Müşteri Hizmetleri - Çağrı Kayıtları
Forum Tanımlaması: Müşteri Hizmetleri - Çağrı Kayıtları
URL: http://www.atikeryazilim.com.tr/forum_posts.asp?TID=151
Tarih: 29 Nisan 2024 Saat 12:28
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 11.04 - http://www.webwizforums.com


Konu: Müşteri Anketi Tanımları
Mesajı Yazan: dogukan.ince
Konu: Müşteri Anketi Tanımları
Mesaj Tarihi: 11 Mart 2017 Saat 09:34




Ürün veya hizmetlerden oluşan müşteri memnuniyeti firma için avantaj sağlar fakat bu mükemmellik anlamına gelmeyebilir. Bazı durumlarda müşteriler firma ürün ve hizmetleriyle ilgili olumsuz tecrübelerde yaşamış olabilir.
Müşterilerin olumlu yada olumsuz düşüncelerinin aktarımı firmaya yol gösteren önemli bir etken olacaktır. Uygun iletişim kanallarıyla anket ölçümleri yapmak, hem piyasa hemde trendler hakkında yeni fikirler verecektir.
Anketler bu noktada devreye girer. Doğru analizler yapmak, sonuçlarını raporlamak ve sonuçları yorumlamak firmanın pazardaki etkisini ve payını değiştirecektir.


-------------
Doğukan İNCE



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat