Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99 |
Servis Kayıt Kabul |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
dogukan.ince
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017 Konum: Türkiye Durum: Aktif Değil Puanlar: 163 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dogukan.ince
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 08 Mart 2017 Saat 09:43 |
Servis kayıtları, müşteri bazında otomatik artan sayı ile belirli bir fiş numarası takip edilerek açılır. Daha sonra servis kapsamında garanti kontrolü yapılarak bakım ve onarım işçiliklerinin yanı sıra servis içinde yapılan yedek parça değişimleri de takip edilmiş olur. Servis hizmetinin diğer firmalara fason olarak yaptırılması ya da üretici firmadaki servis birimine gönderilmesi de aynı program içerisinden takip edilebilir. Firma bünyesinde bulunmayan servislere gönderilen ürün bilgileri müşteri ve kargo bilgileri de dahil olmak üzere programdan takip edilebilir. Böylece müşteri, ürün hakkında bilgi istediği zaman kolaylıkla cevap verebilirsiniz. Programda Tamir Ücreti ve Yedek Parça Ücretleri ayrı ayrı hesaplanır ve kullanılan parçalar stoktan düşülür. Mevcut servis kayıtları içerisinde birden fazla filtre ile arama yapılabilir. Mevcut kayıtların detayları incelenebilir ve seçimle servis kaydına gidilebilir. Düzenleyen dogukan.ince - 08 Mart 2017 Saat 10:11 |
|
Doğukan İNCE
|
|
Yanıt Yaz | |
Tweet
|
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |