Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99 |
CRM Kart Kaydı |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
dogukan.ince
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017 Konum: Türkiye Durum: Aktif Değil Puanlar: 163 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dogukan.ince
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2017 Saat 08:40 |
CRM Kayıtları yönetimi, potansiyel teşkil edenler, müşteri, tedarikçi, bayi, vb. kayıtlarını oluşturmanıza ve tüm süreçlerini takip edebilmenize olanak sağlayan sistemdir. Kayıtlar ile birlikte kurumsal belleğiniz oluşarak, firma takip süreci güçlenir. CRM yönetimi , müşteri kartlarının oluşturulması ile başlayan bir süreçtir. Bu süreçte firma ve müşteri arasındaki ilişki şekli ve tercihler belirlenerek bu doğrultuda kartlar ve talep edilecek bilgiler oluşturulur. Müşteri bilgileri ilgi tercihleri, ilişki tercihleri, kişisel bilgileri, çağrı detay gibi bir çok yönden kayıt altına alınarak takip edilebilir. Yapılan temaslar alt bölümde yine firma tercihlerine göre tüm detaylarıyla tutularak, müşteri öyküsü sürekli takip altında tutulur. Düzenleyen dogukan.ince - 11 Mart 2017 Saat 08:52 |
|
Doğukan İNCE
|
|
Yanıt Yaz | |
Tweet
|
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |