Atiker Yazılım | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > AtikON > CRM > CRM Kayıtları
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - CRM Kart Kaydı
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99

CRM Kart Kaydı

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
dogukan.ince Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı dogukan.ince Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: CRM Kart Kaydı
    Gönderim Zamanı: 11 Mart 2017 Saat 08:40





CRM Kayıtları yönetimi, potansiyel teşkil edenler, müşteri, tedarikçi, bayi, vb. kayıtlarını oluşturmanıza ve tüm süreçlerini takip edebilmenize olanak sağlayan sistemdir. Kayıtlar ile birlikte kurumsal belleğiniz oluşarak, firma takip süreci güçlenir.

CRM yönetimi , müşteri kartlarının oluşturulması ile başlayan bir süreçtir. Bu süreçte firma ve müşteri arasındaki ilişki şekli ve tercihler belirlenerek bu doğrultuda kartlar ve talep edilecek bilgiler oluşturulur.
Müşteri bilgileri ilgi tercihleri, ilişki tercihleri, kişisel bilgileri, çağrı detay gibi bir çok yönden kayıt altına alınarak takip edilebilir. Yapılan temaslar alt bölümde yine firma tercihlerine göre tüm detaylarıyla tutularak, müşteri öyküsü sürekli takip altında tutulur.



Düzenleyen dogukan.ince - 11 Mart 2017 Saat 08:52
Doğukan İNCE
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle