AtikİK İnsan Kaynakları Yönetimi
ÖZLÜK YÖNETİMİ Personel Sabit Tanımları
Personellerinizin kapsamlı
kimlik, adres, iletişim ve işe alım bilgilerini tanımlayarak etkin bir personel
yönetimi için istediğiniz alt yapıyı oluşturabilirsiniz.
İşten ayrılan personelleri
tekrar işe alacağınız zaman yeni bir personel kartı açmak yerine durum
hareketlerinden yeni bir işe giriş tanımı yaparak işlemlerinizi
kolaylaştırabilirsiniz.
a)
Özlük Tanımları Personel nüfus bilgileri, adres bilgileri, maaş banka
bilgileri, yakın bilgileri, PDKS sistemi kullanılıyor ise kart bilgileri,
program kullanıcısı bilgileri vb. verileri kaydedebilirsiniz. b)
Eğitim Bilgileri Personele tanımlı mezuniyet bilgileri, eğitim
tutanakları ve sertifikalarını takip edebilirsiniz. c)
Tutanak İşlemleri Personele ait tüm tutanak tanımları ve hareketlerini
izleyebilirsiniz. d)
Sertifika Bilgileri Sertifika yönetimi ile
personellerinizin daha önce almış olduğu sertifikaları veya yeni alacakları
sertifikaları takip edebilirsiniz. e)
Aile Bilgileri Personelin aile bilgilerini tanımlayabilirsiniz Detaylı aile bilgileri girişi ile personel eş ve çocuk
bilgilerini detaylı olarak takip edebilirsiniz. f)
Ücret Yönetimi Personelinizin geçmiş dönemlerdeki
maaş bilgilerine erişebilmek ve son maaş bilgisine kadar ki artış oranlarını
görebilmek bir sonraki maaş artışını hesaplamanızı sağlar. Ücret yönetimi ile
personelin işe alımından itibaren bütün maaş değişimlerini, artış oranlarını
yönetebilirsiniz. g)
Özlük Şablon İşlemleri Personelleri işe alırken
özlük dosyası için gereken evrakların eksiksiz bir şekilde takibinin yapılması
gereklidir. Özlük şablon işlemleri, bu işlemi kolayca kullanıcıya sağlar. Özlük
dosyasında olması gereken evraklar bir sefer tanımlanarak, takibi
sağlanmaktadır. h)
İSG Takip İşlemleri İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) şartlarına bağlı olarak
personellerin kullanması gereken envanterlerin alımından, personellere hangi
periyotlarda verilmesine ve stokta ne kadar envanterin kaldığına kadar birçok
işlemin takibini yapabilirsiniz. i)
Zimmet İşlemleri Personele teslim edilen veya teslim alınan zimmet
hareketlerini takip edilebilirsiniz. j)
İstihkak İşlemleri Personele teslim edilen veya alınan
istihkak hareketlerini takip edebilirsiniz. k)
Kimlik Bildirim Sistemi Muhtarlıklar, Emniyet ve Jandarma Birimleri,
Belediyeler, Kaymakamlıklar, Valilikler bünyesi altında hane ve şahıs
kayıtlarının merkezi olarak tutulmasını sağlar. l)
Departman Takibi
Personelin iş yeri içerisindeki departman değişimlerini
takip edebilirsiniz.
|