Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Özlük Yönetimi

Nereden Yazdırıldığı: Atiker Yazılım | Forum
Kategori: Bilgi Bankası
Forum Adı: AtikİK Bilgi Bankası
Forum Tanımlaması: AtikİK Bilgi Bankası
URL: http://www.atikeryazilim.com.tr/forum_posts.asp?TID=434
Tarih: 02 Mayıs 2024 Saat 22:12
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 11.04 - http://www.webwizforums.com


Konu: Özlük Yönetimi
Mesajı Yazan: mervenur.demic
Konu: Özlük Yönetimi
Mesaj Tarihi: 01 Kasım 2018 Saat 10:02

AtikİK İnsan Kaynakları Yönetimi

ÖZLÜK YÖNETİMİ

Personel Sabit Tanımları

Personellerinizin kapsamlı kimlik, adres, iletişim ve işe alım bilgilerini tanımlayarak etkin bir personel yönetimi için istediğiniz alt yapıyı oluşturabilirsiniz.

İşten ayrılan personelleri tekrar işe alacağınız zaman yeni bir personel kartı açmak yerine durum hareketlerinden yeni bir işe giriş tanımı yaparak işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.

a)     Özlük Tanımları

Personel nüfus bilgileri, adres bilgileri, maaş banka bilgileri, yakın bilgileri, 

PDKS sistemi kullanılıyor ise kart bilgileri, program kullanıcısı bilgileri vb. verileri kaydedebilirsiniz.

b)     Eğitim Bilgileri

Personele tanımlı mezuniyet bilgileri, eğitim tutanakları ve sertifikalarını takip edebilirsiniz.

c)     Tutanak İşlemleri

Personele ait tüm tutanak tanımları ve hareketlerini izleyebilirsiniz.

d)     Sertifika Bilgileri

Sertifika yönetimi ile personellerinizin daha önce almış olduğu sertifikaları veya yeni alacakları sertifikaları takip edebilirsiniz.

e)     Aile Bilgileri

Personelin aile bilgilerini tanımlayabilirsiniz

Detaylı aile bilgileri girişi ile personel eş ve çocuk bilgilerini detaylı olarak takip edebilirsiniz.

f)      Ücret Yönetimi

Personelinizin geçmiş dönemlerdeki maaş bilgilerine erişebilmek ve son maaş bilgisine kadar ki artış oranlarını görebilmek bir sonraki maaş artışını hesaplamanızı sağlar.

Ücret yönetimi ile personelin işe alımından itibaren bütün maaş değişimlerini, artış oranlarını yönetebilirsiniz.

g)     Özlük Şablon İşlemleri

Personelleri işe alırken özlük dosyası için gereken evrakların eksiksiz bir şekilde takibinin yapılması gereklidir. Özlük şablon işlemleri, bu işlemi kolayca kullanıcıya sağlar. 

Özlük dosyasında olması gereken evraklar bir sefer tanımlanarak, takibi sağlanmaktadır.

h)     İSG Takip İşlemleri

İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) şartlarına bağlı olarak personellerin kullanması gereken envanterlerin alımından, personellere hangi periyotlarda verilmesine

ve stokta ne kadar envanterin kaldığına kadar birçok işlemin takibini yapabilirsiniz.

i)      Zimmet İşlemleri

Personele teslim edilen veya teslim alınan zimmet hareketlerini takip edilebilirsiniz.

j)      İstihkak İşlemleri

Personele teslim edilen veya alınan istihkak hareketlerini takip edebilirsiniz.

k)     Kimlik Bildirim Sistemi

Muhtarlıklar, Emniyet ve Jandarma Birimleri, Belediyeler, Kaymakamlıklar, Valilikler bünyesi altında hane ve şahıs kayıtlarının merkezi olarak tutulmasını sağlar. 

l)      Departman Takibi

Personelin iş yeri içerisindeki departman değişimlerini takip edebilirsiniz.





Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat