Atiker Yazılım | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > AtikON > Teknik Servis Modülü > Servis Tip ve Durum Tanımları
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - Servis Tip ve Durum Tanımları
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99

Servis Tip ve Durum Tanımları

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj Tersinden sırala
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
dogukan.ince Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye
Simge

Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017
Konum: Türkiye
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 163
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı dogukan.ince Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: Servis Tip ve Durum Tanımları
    Gönderim Zamanı: 08 Mart 2017 Saat 10:06

Servis Kayıt Kabul işlemleri için servis durum seçenekleri ve işlem tipleri kullanıcıya özel tanımlanabilir. İşletmenin faaliyet alanına göre istenilen seçenekler düzenlenerek, servis öyküsü kolaylıkla takip edilebilir.




Doğukan İNCE
Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle