Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99 |
CallerID Uygulaması Desteği |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
mervenur.demic
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2018 Durum: Aktif Değil Puanlar: 262 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı mervenur.demic
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 01 Kasım 2018 Saat 10:36 |
CallerID Uygulaması Desteği ; Bulunduğu program: 20- PrAtikPOS Menü : Diğer İşlemler/ Parametreler/ Diğer Cihaz/ CallerID Cihazı Kullanılır Mı? (RESIM-1) Uygulama Tanımı ; Gerekli parametreleri
Diğer Cihaz sekmesini altında açıyoruz. CallerID cihazı modellerinde COM port a bağlı kalmadan çalışan cihazlarda mevcut. Sadece COM
port bağlantılı cihazlarda mevcut. COM port bağlantısı
olmayan bir CallerID cihazı bağladığımızda CallerID Cihazı Kullanılır Mı? parametresini açmamız yeterli olacaktır. (RESIM-1) Dışarıdan gelen bir arama
olduğunda resimdeki gibi bize uyarıyı verecektir.(RESIM-2) Telefonumuz çaldığında paket satış dediğimizde ise Perakende müşteri üzerinden sizi satış ekranına yönlendirecektir.
(RESIM-3) Müşteri kartı alanına
geldiğimizde Telefon eden carinin kaydı için sizi müşteri kayıt ekranına
yönlendirecektir.(RESIM-4) Kaydettiğiniz cariniz
artık aradığında Cari adımız adresimiz müşteri kodumuz gerekli bilgilerin hepsi
ekrana gelecektir. (RESIM-5) RESIM-1 RESIM-2 RESIM-3 RESIM-4 RESIM-5 |
|
Yanıt Yaz | |
Tweet
|
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |