Atiker Yazılım | Forum Ana Sayfa
Forum Anasayfa Forum Anasayfa > Bilgi Bankası > PrAtikPOS Bilgi Bankası
  Aktif Konular Aktif Konular RSS - CallerID Uygulaması Desteği
  SSS SSS  Forumu Ara   Etkinlikler   Kayıt Ol Kayıt Ol  Giriş Giriş

Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99

CallerID Uygulaması Desteği

 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
Yazar
Mesaj
  Konu Arama Konu Arama  Topic Seçenekleri Topic Seçenekleri
mervenur.demic Açılır Kutu İzle
Yeni Üye
Yeni Üye


Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2018
Durum: Aktif Değil
Puanlar: 262
Mesaj Seçenekleri Mesaj Seçenekleri   Teşekkürler (0) Teşekkürler(0)   Alıntı mervenur.demic Alıntı  Yanıt YazCevapla Mesajın Direkt Linki Konu: CallerID Uygulaması Desteği
    Gönderim Zamanı: 01 Kasım 2018 Saat 10:36

CallerID Uygulaması Desteği ;

Bulunduğu program: 20- PrAtikPOS

Menü : Diğer İşlemler/ Parametreler/ Diğer Cihaz/ CallerID  Cihazı Kullanılır  Mı? (RESIM-1)

Uygulama Tanımı ;

Gerekli parametreleri Diğer Cihaz sekmesini altında açıyoruz.

CallerID cihazı modellerinde COM port a bağlı kalmadan çalışan cihazlarda mevcut.

Sadece COM port bağlantılı cihazlarda mevcut.

COM port bağlantısı olmayan bir CallerID cihazı bağladığımızda CallerID Cihazı Kullanılır Mı? parametresini açmamız yeterli olacaktır.  (RESIM-1)

Dışarıdan gelen bir arama olduğunda resimdeki gibi bize uyarıyı verecektir.(RESIM-2)

Telefonumuz çaldığında paket satış dediğimizde ise Perakende müşteri üzerinden 

sizi satış ekranına yönlendirecektir. (RESIM-3)

Müşteri kartı alanına geldiğimizde  Telefon eden carinin kaydı için sizi müşteri kayıt ekranına yönlendirecektir.(RESIM-4)

Kaydettiğiniz cariniz artık aradığında Cari adımız adresimiz müşteri kodumuz gerekli bilgilerin hepsi ekrana gelecektir.  (RESIM-5)


RESIM-1



RESIM-2


RESIM-3


RESIM-4


RESIM-5


Yukarı Dön
 Yanıt Yaz Yanıt Yaz
  Konu Paylaş   

Forum Atla Forum İzinleri Açılır Kutu İzle