|  | 
| Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99 | 
| CallerID Uygulaması Desteği | 
| Yanıt Yaz   | 
| Yazar | |
| mervenur.demic   Yeni Üye   Kayıt Tarihi: 25 Ekim 2018 Durum: Aktif Değil Puanlar: 262 |  Mesaj Seçenekleri Yanıt Yaz Alıntı mervenur.demic Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.  Teşekkürler(0)  Alıntı  Cevapla  Konu: CallerID Uygulaması Desteği Gönderim Zamanı: 01 Kasım 2018 Saat 10:36 | 
| CallerID Uygulaması Desteği ; Bulunduğu program: 20- PrAtikPOS Menü : Diğer İşlemler/ Parametreler/ Diğer Cihaz/ CallerID Cihazı Kullanılır Mı? (RESIM-1) Uygulama Tanımı ; Gerekli parametreleri
Diğer Cihaz sekmesini altında açıyoruz. CallerID cihazı modellerinde COM port a bağlı kalmadan çalışan cihazlarda mevcut. Sadece COM
port bağlantılı cihazlarda mevcut. COM port bağlantısı
olmayan bir CallerID cihazı bağladığımızda CallerID Cihazı Kullanılır Mı? parametresini açmamız yeterli olacaktır.  (RESIM-1) Dışarıdan gelen bir arama
olduğunda resimdeki gibi bize uyarıyı verecektir.(RESIM-2) Telefonumuz çaldığında paket satış dediğimizde ise Perakende müşteri üzerinden sizi satış ekranına yönlendirecektir.
(RESIM-3) Müşteri kartı alanına
geldiğimizde  Telefon eden carinin kaydı için sizi müşteri kayıt ekranına
yönlendirecektir.(RESIM-4) Kaydettiğiniz cariniz
artık aradığında Cari adımız adresimiz müşteri kodumuz gerekli bilgilerin hepsi
ekrana gelecektir.  (RESIM-5) RESIM-1 
 RESIM-2 
 RESIM-3 
 RESIM-4 
 RESIM-5 
 | |
|  | |
| Yanıt Yaz   | |
| Tweet | 
| Forum Atla | Forum İzinleri   Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |