Atiker Yazılım Resmi Forum Sitesidir. Amacımız kullanıcılarımıza, iş ortaklarımıza, danışmanlara, yazılımcılara programlarımız hakkında destek ve bilgi vermektir. Detaylı bilgi ve destek için: 444 82 99 |
Müşteri Anketi Tanımları |
Yanıt Yaz |
Yazar | |
dogukan.ince
Yeni Üye Kayıt Tarihi: 14 Şubat 2017 Konum: Türkiye Durum: Aktif Değil Puanlar: 163 |
Mesaj Seçenekleri
Yanıt Yaz
Alıntı dogukan.ince
Bu mesaj kurallara aykırıysa buradan yöneticileri bilgilendirebilirsiniz.
Gönderim Zamanı: 11 Mart 2017 Saat 09:34 |
Ürün veya hizmetlerden oluşan müşteri memnuniyeti firma için avantaj sağlar fakat bu mükemmellik anlamına gelmeyebilir. Bazı durumlarda müşteriler firma ürün ve hizmetleriyle ilgili olumsuz tecrübelerde yaşamış olabilir. Müşterilerin olumlu yada olumsuz düşüncelerinin aktarımı firmaya yol gösteren önemli bir etken olacaktır. Uygun iletişim kanallarıyla anket ölçümleri yapmak, hem piyasa hemde trendler hakkında yeni fikirler verecektir. Anketler bu noktada devreye girer. Doğru analizler yapmak, sonuçlarını raporlamak ve sonuçları yorumlamak firmanın pazardaki etkisini ve payını değiştirecektir.
|
|
Doğukan İNCE
|
|
Yanıt Yaz | |
Tweet
|
Forum Atla | Forum İzinleri Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |